Kategoria publikacji Prasa

Prasa (4 pozycji)
czwartek 07 lutego 2008 / malgosiaw Publikacje autora

Publikacje

W.I.T.C.H - przewodnik po wiedzy ezoterycznej. Czy wiesz, co czyta Twoje dziecko? (Odsłon: 3264)
Data publikacji: 09 kwi 2008 Autor: Małgorzata Więczkowska Publikacje autora
Poruszanie tematyki magii, astrologii i wiedzy ezoterycznej w prasie dla dzieci i młodzieży jest coraz bardziej powszechne. W czasopismach znajdziemy reklamy salonów wróżek, opowieści o duchach, czarodziejkach, potworach, którzy posługują się tajemniczymi zaklęciami i przedmiotami. Dziś praktycznie takie treści w prasie już nikogo nie dziwią. Wielu odbiorców nawet się do tego przyzwyczaiło i nie widzą w tym nic złego, [czytaj więcej]
 10.0 - 1 głos
Papierowa i internetowa. Prasa dla młodzieży. (Odsłon: 12252)
Data publikacji: 01 kwi 2008 Autor: Agnieszka Leska - Dorenda Publikacje autora
Obecnie funkcjonujące tak zwane media młodzieżowe są miałkie, bezmyślne i płytkie. Nie dyskutują ze słuchaczami, nie mówią otwarcie o ich problemach, nie dają możliwości wypowiedzenia się. A młodzi w przeciwieństwie do tego, co sądzą właściciele tych mediów, potrzebują kogoś, kto posłucha, co mają do powiedzenia i da im możliwość wygłaszania swoich opinii. Taka opinia o programach i pismach dla młodzieży [czytaj więcej]
Świat prasy kobiecej (Odsłon: 2293)
Data publikacji: 15 mar 2008 Autor: Piotr Nowakowski Publikacje autora
Jeszcze przed kilkoma laty, gdy sprzedaż kolorowych magazynów dla pań zaczęła spadać, pojawiały się głosy, że polski rynek tych czasopism osiągnął swe granice, że już nie wydarzy się na nim nic wielkiego i nadeszła pora okopywania swoich pozycji oraz ratowania tego, co jeszcze da się uratować.Nic bardziej mylnego. Prasa kobieca ponownie cieszy się sporym wzięciem. Grono barwnych tygodników, dwutygodników [czytaj więcej]
Prasa dla dzieci i młodziezy - jak wykorzystać szanse i uniknąć zagrożen? (Odsłon: 3774)
Data publikacji: 17 lut 2008 Autor: Małgorzata Więczkowska Publikacje autora
W dzisiejszych czasach dzieci i młodzież znajdują się pod ogromnym wpływem środków przekazu. Wpływ kultury masowej sprawia, że większość z nich ubiera się, mówi i słucha praktycznie tego samego. Szeroki kontakt ze światowymi doświadczeniami i produktami kształtuje ich wartości, zachowania oraz sposób pojmowania własnej osoby. Największy wpływ na taki stan rzeczy ma telewizja oraz Internet.Niemałe znaczenie w kształtowaniu się postaw [czytaj więcej]